diumenge, 27 de març del 2011

Marató de Barcelona 2011

false false false MicrosoftInternetExplorer4 Molt bones apalins i apalines!!!

El passat dia 6 de Març, es va córrer la 33 ena edició de la marató de Barcelona, cursa que m’havia marcat com a objectiu per aquest any 2011, i així tenir una bona excusa per entrenar fort aquest hivern, ja que tots sabem que fa molta mandra sortir córrer en aquesta època de l’any.


L’entrenament va anar molt be i el dia de la cursa tenia bones sensacions i estava molt animat. Volia fer entre 3.15' i 3.20', tot i que ja havia dit que si feia 3.30' no passava res de res. L’objectiu era acabar!!!!

Varem començar la cursa prop de 15.000 atletes i el ritme era bo(dintre de les meves possibilitats). El pas per la mitja marató va ser boníssim per a mi, ja que vaig passar amb 1.35' (massa bo, jo diria, i ho acabaria pagant). Vaig continuar corrent i ja el pas pel Km. 30 va ser 2.16' i aquí ja vaig començar a baixar el ritme i, sobretot el Km. 34 es quan vaig punxar definitivament. A partir d’aquest punt, el ritme per Km. ja es molt lent i només pensava en veure el Km. 42 i acabar, cosa que vaig fer (patint), però vaig acabar amb 3.32' i molt content!!

Ara ja toca preparar els propers objectius de l’any que son:

La marató de muntanya de Berga
L'ultra trail d'Andorra
Cavalls del vent

Apali, molta salut per a tots i totes!!!!

Ramon Martinez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada